wtorek, 29 stycznia 2013

Rozdział 15

 Wielka panika dziewczyn. W co się ubierzesz?Takie pytania słyszałam od wejścia do domu. Olałam je i poszłam na górę. Wzięłam prysznic potem poszłam do garderoby. Ubrałam się tak:

Pomalowałam paznokcie. Zrobiłam Make-up. Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi. Ubrałam żakiet i zeszłam na dół. Na widok Liama się uśmiechnęłam .Podeszłam bliżej przytulił mnie i wyszliśmy. Droga do kina minęła szybko. Na miejscu Liam otworzył mi drzwi samochodu. Podał renke i poszliśmy na sale kinową. Zabrał mnie na film romantyczny. Przez cały seans się przytulaliśmy. Film skończył się około 19.Wyszliśmy z kina. Liam mnie zatrzymał
-Kasia ...-zaczął nie pewnie
-...
-Zostaniesz moją dziewczyną-zapytał i wyciągną zza pleców czerwoną róże
Byłam bardzo zaskoczona. Ale też bardzo się cieszyłam.
-Tak-powiedziałam .Liam pocałował mnie namiętnie
Wsiedliśmy do samochodu
-To teraz jedziemy do Zayn'a - powiedział Liam
-Nie proszę muszę się przebrać -powiedziałam
-No dobrze ale muszę dostać nagrodę-powiedział i zadziornie się uśmiechną
-Na miejscu dostaniesz swoją nagrodę
Liam się uśmiechną i pojechaliśmy do mnie. Wysiadłam z samochodu. Weszłam do domu. Pobiegłam na górę. Wyciągnęłam jakieś ciuchy .Wyglądałam tak:
Przebranie się zajęło mi mniej nisz pięć minut. Zbiegłam po schodach. Liam czekał na mnie oparty o kanapę. Złapałam go za rękę i wybiegłam z domu.
-Ej ej ej czekaj a nagroda-powiedział
Przyciągnęłam go do siebie namiętnie całując.
-proszę-powiedziałam
Wsiedliśmy do samochodu i 30 minut później byliśmy na miejscu. Liam otworzył mi drzwi wszyscy już tam byli. Weszliśmy trzymając się za ręce.
-Czy ja o czymś nie wiem?-zapytał ironicznie Louis
-Jesteśmy parą-powiedział Liam. Wszyscy rzucili się w naszą stronę i nam gratulowali. Chwile później Zayn włączył film. Jakąś komedie. Ja Liam Louis i Eleonor, no i Niall i Emi siedzieliśmy na sofie. Ja byłam u Liama na kolanach. Przed nami siedział Zayn i Blanka i Harry i Majka. Oglądaliśmy wszyscy .Śmialiśmy się .Było fajnie. Film skończył się o 21.
-Może zagramy teraz w butelkę -za proponował Louis
Wszyscy się zgodzili. Usiedliśmy w kółku. Zaczynał Zayn. Wypadło na Harrego.
-Prawda czy wyzwanie?-zapytał Zayn
-Wyzwanie
-No więc ...musisz namiętnie pocałować Majkę
Harry się zarumienił. Wstał pomógł wstać Majce .Delikatnie pocałował ją w usta. Harry zakręcił butelką wypadło na Emi.
-Prawda czy wyzwanie?
-Prawda
-Czy według ciebie jestem ładny?
-Tak-odpowiedziała
Emi zakręciła wypadło na Louisa
-Wyzwanie-powiedział Louis
-Musisz zatańczyć na stole w samych bokserkach
Louis wstał wspiął się na stół. Zdjął spodnie i bluzkę i zaczął tańczyć. Wszyscy klaskaliśmy i gwizdaliśmy Louis zakręcił butelką wypadło na Zayna
-Wyzwanie
-Odepnij stanik Kasi zębami
-Co?!-krzyknęłam razem z Blanką
Zayn podszedł do mnie od tyłu podniósł moją bluzkę i odpiął mój stanik. Potem zapiął go normalnie. Pograliśmy jeszcze chwilę. Gdzieś o 23.Poszliśmy coś zjeść. Po jedzeniu Louis wziął mnie na ręce i zaniósł do salonu. Zaczął mnie łaskotać.
-Liam kochanie!-zawołałam z salonu
Liam przybiegł z kuchni i rzucił się na Louisa a ja uciekłam do kuchni. Chwile później wszedł tam Liam i Louis. Liam podszedł do mnie i mnie pocałował. Potem poszliśmy do salonu. Oglądaliśmy jakiś film ale był nudny. Louis pojechał odwieźć El. Niall pojechał odwieźć Emi. A ja siedziałam wtulona w klatkę Liama. Zaczęłam usinać.
-Chodź na górę -powiedział Liam
Ja tylko kiwnęłam na nie. Liam wziął mnie na ręce i zaniósł do pokoju w którym nie raz spał gdy zostawał u Zayna. Położył mnie na łóżku.
-Zostać z tobą-zapytał
-Nie. idź do nich -powiedziałam
Liam podszedł do mnie i pocałował mnie.
-Albo zostań-powiedziałam i się uśmiechnęłam.
Liam położył się przy mnie i jeszcze raz pocałował. Odwzajemniłam pocałunek. Byłam padnięta więc szybko zasnęłam.

***Następnego dnia***
Obudziłam się o 10.Ubrałam się w ciuchy ze wczoraj i zeszłam na dół. Maja i Harry siedzieli razem na kanapie i coś oglądali. Przywitałam się i poszłam do kuchni. Blanka i Zayn siedzieli na blacie i robili to co zwykle .Czyli się całowali. Liam robił śniadanie. Pozostała dwójka pewnie pojechała wczoraj do siebie. Podeszłam do Liama od tyłu i objęłam go w pasie. Liam się odwrócił i mnie pocałował. Pomogłam mu zrobić śniadanie .Po śniadaniu poszliśmy z Liamem na spacer. Nie było spokoju bo ciągle podchodziły do nas fanki.
-Jesteście parą?-Zapytała jedna z fanek
-Tak-odpowiedział Liam. Ona się uśmiechnęła 
-Mogę sobie zrobić z wami zdjęcie?-Zapytała
-Jasne -powiedział Liam
zrobiliśmy sobie zdjęcia z fankami i poszliśmy dalej. Nagle zaczął dzwonić mój telefon.

*ROZMOWA*
-Hallo
-Witam dzwonię w sprawie wystąpienia na imprezie 
-Ale o co chodzi dokładnie?
-O występ na takim jak by festynie w Londynie
-Dobrze
-Prosił bym o spotkanie z panią oraz pani zespołem
-No wie pan co bo tu jest mały problem
-Proszę przyjść do  mojego studia o 14 wtedy omówimy wszystko
-Dobrze

-Kto dzwonił?-zapytał Liam
-Dyrektor imprezy
-Jakiej imprezy ?
-Tej która będzie z dwa tygodnie na rynku w Londynie
-O to fajnie
Musiałam o wszystkim powiedzieć Blance. W Polsce w szkole razem z Blanką miałyśmy taki zespół było nas pięć. Grałyśmy na imprezach w szkole. Jak byłyśmy w Polsce dyrektor zgłosił nas do wystąpienia na tej imprezie. Bardzo się cieszyłam że nam się udało. Ale problem był taki że nie miałyśmy tu całego zespołu. Moja sugestia była taka żeby wziąć Maje. A dyrektor tej imprezy nam jeszcze dwie inne dziewczyny poszuka. Wróciłam z Liamem około 11.50 Poszłam o wszystkim powiedzieć Blance i Majce .Oczywiście się nie chciała zgodzić ale w końcu udało mi się ją namówić. Poprosiłam Liama żeby nas odwiózł .Zgodził się Pożegnałam się z nim i poszłam się  szykować. Wygrzebałam z szafy takie coś :
zrobiłam Make-up .Wzięłam torebkę schowałam telefon. zamknęłam dom i poszłam po Blankę .Weszłam do domu Blanki była na górze w łazience. Poszłam do niej była ubrana tak:














Razem poszłyśmy po Majke .
Maja była ubrana tak :














Wzięła telefon .Schowała jeszcze pare rzeczy do torebki i wsiadłyśmy do taxi. Na miejscu byłyśmy 30 minut później. Studio było ogromne. Chyba ze 20 pienter. Poszłyśmy do windy. Dojechałyśmy na miejsce. Weszłyśmy do tego całego szefa imprezy. Przywitałyśmy się. Zaczelismy omawiać nasz występ.
-Bardzo cieszymy się z występu na tej imprezie. Ale niestety nie mamy dwóch dziewczyn do zespołu.-powiedziałam
-Już to załatwiłem -powiedział
Nagle do gabinetu weszły dwie Dziewczyny. Przedstawił nam je jako Sarę i Tamarę. Dziewczyny były z polski więc miałyśmy coś wspólnego. Musiałyśmy spróbować swoich sił. Weszłyśmy do pomieszczenia .Młodszy chłopak który był tam z nami włączył piosenkę 1D. Ja śpiewałam solówkę Liama, Blanka Zayna, Maja Harrego, Sara Nialla a Tamara Louisa.

Liam:
It's not me it's not you there's a reason
I'm just trying read the signals i'm receivin  (Weszli chłopacy z 1D)
It's like stone on fire can you feel it
I don't know about you girl but I believe it

Niall:
Words will be just words
Till you bring them to life

Harry:
I'll lift you up i'll never stop
You know i'll take you to another world
I'll build you up i'll never stop
You know i'll take you to another world

Zayn:
Everyday in everywhere

Harry:
I'll lift you up i'll never stop
You know i'll take you to another world

Zayn:
One for me one for you
Watch 'chu doing
Girl the music sounds so good
When you're moving
Let me take you higher
Let me prove it 'cause hey pretty girl
I believe it

Niall:
Words will be just words
Till you bring them to life

Harry:
I'll lift you up i'll never stop
You know i'll take you to another world
I'll build you up i'll never stop
You know i'll take you to another world

Zayn:
Everyday in everywhere

Harry:
I'll lift you up i'll never stop
You know i'll take you to another world

All:
Take you to another world
Take you to another world

Louis:
Baby let me find out your secret
Just let me in let me show you that I keep it
Close to my heart jump in the deep end
Just let me in and let me show you what I'm meaning'

Harry:
I'll lift you up i'll never stop
You know i'll take you to another world
I'll build you up i'll never stop
You know i'll take you to another world

Zayn and Harry:
Everyday in everywhere
I'll lift you up i'll never stop
You know i'll take you to another world 

All:
Take you to another world
Take you to another world

Liam:
I'll build you up i'll never stop
You know i'll take you to another world

All:
Take you to another world

Zayn:
I'll lift you up i'll never stop



2 komentarze: