poniedziałek, 17 grudnia 2012

Rozdział4

Nareszcie doleciałyśmy.Zamówiłyśmy taksówkę .Mieszkałyśmy niedaleko bogatej dzielnicy.Wokoło same gwiazdy.Dojechałyśmy do naszego domu.Nasi rodzice nie są biedni czy coś więc wysłali nas do mojego w sensie mojego i moich rodziców domu.Rozpakowałyśmy się w naszych cudnych pokojach.Zeszłyśmy na duł do salonu.Ja włączyłam laptopa i sprawdzałam różne portale.A skoro byłyśmy w Londynie sprawdziłam gdzie mieszka 1D.Sprawdziłam.Okazało się że chłopaki mieszkają półgodziny od nas.Mieszkali na samym końcu tej bogatej dzielnicy.Pokazałam to Blance.Sama nie wiem ale zaczęłyśmy się śmiać.

Była 13:00.Nam się nudziło więc postanowiłyśmy wybrać się na zakupy.chodziłyśmy dobrą godzinę znalazłyśmy dużo świetnych żeczy.Pochodziłyśmy jeszcze półgodziny.W ostatecznym wyniku moje i Blanki zakupy wyglądały  tak :

























Na zakupach było mega.Ale byłyśmy strasznie zmęczone.Więc poszłyśmy do MSC(Milk Shake City).Potem wróciłyśmy do domu.Zaczęłyśmy oglądać MTV.Ja włączyłam laptopa i dodałam tweta.

@KatieBenson
Londyn Jest piękny.Kocham to miasto!!#Love

Dodałam twetta.I dołączyłam do oglądania.Moja BFF skakała po kanałach.Wreszcie zostawiła Na 4FanTv.Właśnie kończyła się piosenka BigTimeRush-Windows Down. A następna to OneDirection-Little Things. Zaczęłyśmy śpiewać i się wygłupiać.Po piosence poszłam do kuchni nalałam sobie soku i wróciłam do salonu.

-Mała nuda mi się
-To idź mi po sok bo się mnie nie chce
-A gdzie magiczne słowo
-Ploseee
-dobra krasnalu

Poszłam po ten durny sok.A Blanka przęłoczyła na wiadomości.

"Dzień dobry Państwu.
Dzisiaj w Wiadomościach.
One Direction o Fankach z Polski
Taylor Słift i jej nowa trasa koncertowa
A na koniec
BigTimeRush i Snopdoog Współpracują

Jak donoszą informacje One Direction odwiedzili Polskę.Ich fani przywitali ich bardzo gorąco.Spotkaliśmy się z nimi aby opowiedzieli nam o Polskich fanach zwanych tagże 1DPoland.

,,Polscy fani są naprawdę cudowni bardzo miło było nam odwiedzić Polskę.Nigdy tam nie byliśmy więc nie wiedzieliśmy jak tam jest.Odwiedziliśmy wiele miejsc .Organizowaliśmy spotkanie z fanami .Było cudownie."-Louis

,,Tak dokładnie w Polsce było cudownie.Pierwszego dnia odwiedziliśmy pewną Szkołę.Poznaliśmy tam dwie cudowne dziewczyny.Niall jedną uznał za swoją nową dziewczynę.Zayn zrobił podobnie.Biegali z nimi po całej klasie krzycząc To Moja Nowa Dziewczyna''-Liam

To właśnie sądzi One Direction o swoich Polskich fanach jak i o samej Polsce.A teraz Taylor Słift i jej nowa trasa koncertowa"

Jak blanka przełączyła na inny kanał automatycznie odwróciłyśmy głowy w tą samą stronę potem popatrzyłyśmy w ekran a potem znowu na siebie po czym wybuchnęłyśmy.śmiałyśmy się skakałyśmy po całym domu.Wyglądałyśmy jak idiotki.Ale byłyśmy same w domu więc robiłyśmy co chciałyśmy.


Gdzieś koło 21:00 dostałam Sms'a

"Cześć;* Albo dobranoc bo nwm co robisz:) ;**XX"

"Wiem że to się może wydać głupie ale z kim mam przyjemność"

"Nie zdradzę tego teraz ale może kiedyś..."

Ok to się robi dziwne.Poszłam do łazienki wzięłam prysznic ubrałam pidżamę i poszłam spać.

__________________________________________________________________________
Jest czwóreczka hurra !!
.A co tam u was?? ;)
 dawajcie znaki życia jakieś komenty czy cuś mile widziane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz