piątek, 14 grudnia 2012

Rozdział 2

Wstałam o 7:00 . Poszłam do łazienki . Ubrałam się :
Włączyłam laptopa . Sprawdzałam fb. i TT . Weszłam na jakiś portal plotkarski . Zobaczyłam tam nagłówek :

Niall Horan i Natalie Braun Zerwali . sami to potwierdzają"
Sczeże trochę się ucieszyłam . Nie wiem czemu . Ale się cieszyłam . Poszłam na duł . Zjadłam śniadanie . I poszłam do siebie . Nie miałam na nic ochoty . Tylko siedziałam w pokoju i tyle . po zerwaniu z Łukaszem  czułam się strasznie . Włączyłam sobie muzykę . zaczęłam śpiewać . Ok.11:00 . Przyszła do mnie Blanka . Już wczoraj wiedziała że zerwałam z Łukaszem ale miała bardzo ważnych gości . Więc przyszła dziś . Siedziałyśmy na TT oglądałyśmy filmy . Tak zleciał nam dzień . Pod wieczór gdzieś ok.19:55 Blanka zaproponowała żebyśmy poszły na imprezę . Po nie długim namawianiu się zgodziłam . Zaczęłyśmy się przygotowywać . Ja ubrałam:
Blanka ubrała:


Gdy byłyśmy gotowe powiedziałam mamie że wychodzę i nie wiem kiedy wrócę . Poszłyśmy do jakiegoś klubu . na miejscu spotkałyśmy naszego kumpla z klasy Miśka (Michała) .

-Siemka misiek - powiedziałam do kumpla
-Witam Katrino - opowiedział i mnie przytulił
-Co tam słychać-zapytałam
-A nic nowego a u ciebie
-Amm zerwał ze mną Łukasz i co by ...
-Co zrobił!!!
-Umm Ja tez tu jestem Misiu 
-Oo blanka nie zauważyłem cię 
-Oj misiu grabisz sobie!!
-Oj no żartuje księżniczko
-No ja mam nadzieje
-Umm to może na przeprosiny zatańczymy?
-Oki misiaczku

Blanka poszła tańczyć z Miśkiem a ja siedziałam przy baże i zastanawiałam się co ubiorę na zakończenie roku . Nagle usłyszałam jak grupka dziewczyn zaczyna piszczeć . ( Ja nie mogę niezłe miały regulatory ) . Kilka minut po tych jakże głośnych wrzaskach , kilku chłopaków podeszło do baru . jak zobaczyłam kto podchodzi do baru myślałam że sfiksuje . Ale na szczęście Misiek przyszedł mnie do tańca poprosić . Miałam nadzieje że mnie nie poznali . Ale no cuż ...
Tańczyłam z miśkiem już 2 piosenkę było super ale się zmęczyłam więc poszliśmy się czegoś na pić . Myślałam że chłopaki już poszli od baru . Ale się bardzo pomyliłam . Przy baże został Niall Zay , i Loui . Obróciłam głowę zobaczyłam że Liam się na mnie bardzo dziwnie patrzy . Takim słodkim wzrokiem jak by był zakochany .

-Misiek zamówisz mi coś ??
-Jasne Kitka
-hahaha wiesz ??
-No co 
- ...


-Kasia?? - zapytał Loui .
-Umm Nie duch ! Wiesz głąbie
-Łał-Powiedzieli chórem
-ok??

-Kasia Idziesz??
-Idę Misiek
Pomachałam chłopakom na pożegnanie i poszłam za misiem . Usiedliśmy przy stoliku . Ja i Blanka się wygłupiałyśmy zresztą chłopaki nie lepsi . Nagle do naszego stolika podszedł Liam a zaraz za nim Harry . Ja poszłam zatańczyć z Liamem a blanka z Harrym . Potem się zamieniłyśmy . A potem tańczyłam z Zaynem . Następnie z Niallem z  nim przetańczyłam chyba 4 piosęki . a potem był Loui . Nogi mi odpadały . Ale jak żyć to żyć . Gdy tańczyłam z Niallem spojżałam na Blankę . Tańczyła z Zaynem . Około 2:00 byłyśmy bardzo zmęczone . Więc poprosiłyśmy Miśka żeby nas odwiózł . Zgodził się od razu . Pojechałyśmy do mnie . Resztę nocy przegadałyśmy .  Poszłyśmy spać gdzieś o 4:00.A o 8:00 , miałyśmy zakończenie roku .

_________________________________________________________________________
sorka że tak krótkie opisy większość miejsca zajmują fotki ich ciuchów. ale ja dopiero zaczynam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz